رتبه الکسا (ALEXA RANK) چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رتبه الکسا (ALEXA RANK) چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 1 دی 1392
بازدید : 496
نویسنده : صادق خضری

 

رتبه الکسا (ALEXA RANK) چیست؟

)

سایت الکسا از معتبرترین منابع اینترنتی است که در زمینه معرفی و رتبه بندی وب سایت های اینترنتی فعالیت میکند. رتبه الکسا بر اساس بازدید روزانه هر سایت از طرف سایت الکسا به آن اختصاص می یابد.

Alexa Rank

الکسا رتبه هر سایت را بر اساس بازدید روزانه سایت و معیار های دیگری همچون لینک با سایت های معتبر و طراحی سایت مطابق استاندارد های بهینه سازی سایت (SEO) محاسبه می کند. رتبه هر سایت در الکسا از جهات بسیاری حائز اهمیت است، به طوریکه این رتبه به همراه رتبه گوگل (Google Page Rank) معیاری مناسب برای سنجش اعتبار و میزان بازدید سایت می باشد و برای فعالین حوزه تجارت الکترونیک اهمیت بسیاری دارد، امروزه بدست آوردن رتبه مناسب در الکسا از طرف صاحبان وب سایت ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اقدامات بسیاری در خصوص بهینه سازی سایت ،افزایش بازدید سایت ، بازاریابی اینترنتی انجام می پذیرد تا با بهبود رتبه در تقابل با رقبای خود در بازار تجارت الکترونیک جایگاه مناسبی تصاحب نمایند.




:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: رتبه الکسا (ALEXA RANK) چیست؟ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: